Kontakt

TELVINET Sp. z o.o. Podwale 62 A
50-010 Wrocław
71 341 48 10
biuro@telvinet.pl

 
Nieszablonowe Strony Internetowe Telvinet

Teksty na zamówienie

Przypominamy, że istnieje możliwość zamawiania autorskich tekstów na strony internetowe.

Usługa ta jest adresowana do wszystkich Klientów, którym brakuje czasu lub pomysłów na samodzielne przygotowanie treści tekstowych oraz graficznych na swoje strony firmowe i blogi. Niezależnie od tego, czy potrzebna jest redakcja tekstu, pisanie artykułów, opisy produktów do sklepu internetowego, czy też prowadzenie firmowego bloga lub fanpage’u na Facebooku, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj, natomiast poniżej kilka słów o tym, dlaczego profesjonalnie przygotowane artykuły i treści są warunkiem dobrych wyników strony.

Wartościowa treść kluczem do sukcesu

Właściwie każdy właściciel serwisu internetowego chce tego samego – aby jego strona była atrakcyjna wizualnie, ciekawa oraz często odwiedzana i cytowana. Połączenie takich zalet sprawia, że użytkownicy regularnie z niej korzystają, polecają ją sobie nawzajem i – przy odrobinie wysiłku i szczęścia – z przypadkowych odwiedzających zmieniają się w lojalnych czytelników i klientów.

Niestety, osiągnięcie tego stanu nie jest proste. Sama obecność w internecie to obecnie za mało, bo w każdej branży konkurencja jest już tak liczna i silna, że aby wyróżnić się z tłumu, trzeba czegoś więcej. Dlatego wielu przedsiębiorców i administratorów decyduje się na reklamę Adwords i pozycjonowanie stron. To właściwy kierunek, który bardzo sprzyja poprawie wyników w wyszukiwarkach, ale warto pamiętać o czymś jeszcze – o zapewnieniu ciekawej, merytorycznie wartościowej treści oraz o jej systematycznej rozbudowie.

Po ostatnich aktualizacjach Google, ta najpopularniejsza wyszukiwarka w polskim (i nie tylko) Internecie, zwraca szczególną uwagę właśnie na oryginalne artykuły i treść. Założenie Google jest takie, że mają się liczyć wyłącznie linki naturalne, czyli pochodzące z pokrewnych tematycznie serwisów o znaczącym zasięgu. Znacznie wyżej znajdą się także strony pełne praktycznych informacji, oryginalnych tekstów, filmów instruktażowych i tutoriali. Siłą rzeczy również proste i słabo rozwinięte internetowe wizytówki stracą popularność na rzecz serwisów z rozbudowanymi opisami i wieloma podstronami.

 

Nie rób tego sam, zrób to z nami

Przeglądając internet nietrudno znaleźć strony sprawiające wrażenie niedopracowanych. Czasem strona na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie, lecz po uważniejszym przyjrzeniu się widać błędy ortograficzne i interpunkcyjne, produkty i kategorie bez żadnych opisów lub po kilkanaście razy powtarzane kombinacje wyrazów. Jak nietrudno się domyślić, to wszystko nie tylko kłuje w oczy bardziej wymagających użytkowników ale i utrudnia osiągnięcie dobrego wyniku wyszukiwania. Czasami wynika to z braku świadomości autorów i właścicieli tych serwisów, którzy uważają, że wystarcza im to, co mają, a czasami powodem jest brak czasu lub pomysłu na samodzielne przygotowanie treści lub przekonanie, że zlecenie takiego zadania zewnętrznemu wykonawcy będzie bardzo kosztowne. O jeszcze innych powodach takiego stanu rzeczy można poczytać tu. Tak czy owak, teksty stworzone „na kolanie” lub wygenerowane za pomocą specjalnych programów – mieszarek, składających z tych samych słów kluczowych po kilka zestawów zdań przestają już wystarczać, bo roboty wyszukiwarek coraz lepiej radzą sobie z ich omijaniem. Unikatowa i wartościowa treść powstaje dopiero w odpowiedzi na konkretne zamówienie i jest dopasowana do potrzeb i wymagań klienta. Artykuły powinny być napisane od podstaw, cenne merytorycznie, a ich tekst musi być odpowiednio sformatowany.

Co więc może zrobić właściciel firmowej strony lub bloga, który nie ma na etacie copywritera, a który chce poprawić ich jakość i statystyki bez wydawania majątku? Przede wszystkim odpowiedzieć sobie szczerze na pytanie, czy aby nie lepiej zlecić takie zadanie osobom, które są w tej dziedzinie fachowcami. Zamiast samemu głowić się na tym, jak ubrać w odpowiednie słowa to, co chciałoby się przekazać odbiorcom i klientom albo delegować ten obowiązek pracownikowi zajmującemu się zwykle czymś zupełnie innym, lepiej zdać się na doświadczonych autorów, którym wystarczą stosowne wytyczne, i zostawić im resztę.

Druga wskazówka jest następująca – należy być konsekwentnym i stale urozmaicać zawartość strony – aktualizować ją, dodawać wysokiej jakości treść, jak merytoryczne artykuły lub ciekawe infografiki i zdjęcia. Więcej ciekawych informacji na ten temat można znaleźć tutaj. Efekty nie pojawią się być może od razu, ale z pewnością dużo szybciej niż mogłoby się wydawać.

 

Skuteczna i tania promocja

Stara prawda mówi, że nie jest sztuką drogo kupić, a tanio sprzedać, i podobnie jest z działaniami promującymi stronę. Oczywiście nie ma nic za darmo, ale warto pamiętać, że nietrudno wydać dużo i przyciągnąć kilku nowych odbiorców. Prawdziwym osiągnięciem jest wykazanie się taką kreatywnością, która pomoże zdobyć jak najszerszą rzeszę osób przy zachowaniu rozsądnego budżetu. Poniżej kilka przykładowych sposobów na poprawę wyników firmowej lub prywatnej strony, zarówno w oczach żywych czytelników, jak i robotów wyszukiwarek.

 

  1. Wywiady i case studies

Nic tak nie przyciąga czytelników jak wywiad ze znaną w danej branży postacią. Jeśli jest to ktoś szerzej znany i rozpoznawalny – tym lepiej. Zamieszczenie takiego artykułu niemal gwarantuje korzyść w postaci bezpośrednich linków prowadzących właśnie do niego z innych stron.

Studia przypadków (case study) również są chętnie czytane, a dzieje się tak z prostej przyczyny – opowiadają prawdziwe historie prawdziwych ludzi i firm. Stanowią więc cenne źródło informacji.

 

  1. Samouczki

Ich tworzenie jest wprawdzie czasochłonne, ale gra jest zdecydowanie warta świeczki. Popularność i niekiedy zawrotna liczba odsłon wszelkiego rodzaju filmów instruktażowych lub wideoporadników nie bierze się znikąd. Nie tylko budują one więź użytkownika z firmą lub marką, lecz konsekwentnie realizowane pozwalają z czasem osiągnąć wśród odbiorców rangę eksperta.

 

  1. Blogi

Blogi to obecnie jeden z najpopularniejszych sposobów komunikacji z czytelnikami. Piszą je politycy, celebryci, osoby prywatne oraz firmy, małe i duże. Mogłoby się wydawać, że to rozwiązanie jedynie dla bogatych i mocno osadzonych na rynku przedsiębiorstw, a wcale tak nie jest. Oryginalne, ciekawe i dostarczające konkretnych informacji artykuły na blogu potrafią zrekompensować niedobór środków na dużą kampanię reklamową.

 

  1. Infografiki

Większość ludzi to wzrokowcy. Nie bez powodu w języku potocznym funkcjonuje określenie „kupować oczami”. Często zdarza się, że jedno zdjęcie lub infografika oddaje problem danego zagadnienia lepiej niż 1000 słów, przez które internauta nie będzie się chciał „przebijać”. Warto o tym pamiętać i zamieszczać tego typu treść w swoim serwisie.

 

Jeśli zainteresował Cię ten artykuł i chcesz dowiedzieć się więcej skontaktuj się z nami.

Zapytaj o Cenę

Zainteresowała Cię nasza OFERTA?
Skorzystaj z formularza i poznaj szczegóły.